Naar Wadduwa

10 januari 2020 - Wadduwa, Sri Lanka

Vanmorgen hadden we alle tijd lekker ontbijtje genuttigd en dan de tassen in pakken. Vervolgens onze fietstassen weer plaatsen en dan kunnen we gaan. Eerst door smalle paadjes dan weer een stukje over de grote weg. Bij twaalf km kunnen we het schier eiland verlaten en komen we over een groot water dan kunnen we al weer snel naar de zee fietsen. Hier weer smalle paadjes en straatjes ook gaat ons reis dicht langs de spoorlijn. Als we denken dat we er bijna zijn fietsen we verkeerd maar geen probleem er staan wat oude mannetjes deze fietsen voor ons en brengen ons op de goede route. Dan is het nog twee km aangekomen bij het plekje wat we hadden uitgekozen dit viel toch niet helemaal in de smaak maar een klein stukje verder hebben we een overnachting gekregen. Het is een resort waar je kunt detoxen op een natuurlijke manier via oliën, dit is een behandeling van een week. We hebben voor een nacht geboekt😉.Wel ligt dit resort aan zee en is er ook een zwembad de zee had onze voorkeur, hoge branding dus heerlijk je werd telkens weer naar de kant gegooid. Als we het strand willen verlaten gaat Ale nog een foto maken van het naar binnen halen van het visnet zie bij gevoegd filmpje. Dan staan de ligbedden klaar dus daar heerlijk gebruik van gemaakt, om vier uur een strandwandeling en bij een strandtent wat gedronken en een fruitsalade genuttigd. Nu ons verhaaltje schrijven en dan om half acht eten.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Lieneke:
    10 januari 2020
    wat een vissensoorten! lekker zwembad voor je alleen; veel plezier
  2. Jan en Jenny:
    10 januari 2020
    wat een prachtig mooie foto van de zonsondergang.
    Goede reis en veel fietsplezier.!!
    gr. Jan en Jenny.
  3. Henkie & marijke:
    11 januari 2020
    bedankt maar weer
    mooie foto.s en prachtig gebied
    lekker genieten vandaag
    het weer hier is niks
    groetjes Henkie & Marijke.