Van Matara naar Dick Wella

20 januari 2020 - Dikwella, Sri Lanka

Vanmorgen vertrokken na een heerlijk ontbijt eerst door de stad dan hebben we twee keuzes door het binnenland of bij de zee langs, het wordt het binnenland. Mooie kleine straatjes maar ook wel een paar keer een grote weg. Maar veel vogels gespot zie foto's. Onderweg nog wat gedronken was zeer warm. Aan gekomen in Dick Wella zoeken om ons onderkomen we kunnen het niet goed vinden staan even stil om op de tablet te kijken waar we moeten zijn, zegt in eens iemand het Friesland. Zijn het Harold en Linda die we nog ontmoet hebben bij ons eerste lokatie. Zij hadden net geboekt we besloten om dan ook maar hier te overnachten kunnen we even wat verhalen uitwisselen. Zij zijn met de tuktuk door Skri Lanka aan het reizen gaat wel sneller als ons maar zitten soms een uurtje of vier vijf in de tuktuk. Vanmiddag aan het strand gelegen en gezwommen dan lekker douchen en zijn gaan eten. Als wij het eten op hebben komen Harold en Linda ook bij dit tentje eten wij doen nog een drankje. Zo zitten we gezellig te kletsen als het eten op is gaan we naar ons balkon en doen daar ook nog een drankje was weer een zeer geslaagde dag. Nog even over ons heerlijke maaltijd van gisteren deze was zo overheerlijk dit eet je maar één keer van je leven.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

De

1. Ida Morssinkhof:
    20 januari 2020
    Het gaat goed met jullie daar. Geniet er lekker van.
    Lieve groet Ida😀😀😀