Van Malakka naar Muar

14 februari 2017 - Muar, Maleisië

Vanmorgen om negen uur vertrokken uit ons Hello Kitty kamer. Op de fiets richting Muar het eerste stuk gaan we door de drukke stad na acht km komen we op een rustige weg deze kunnen we een heel eind volgen. Er staat veel wind en het ziet er na uit dat we regen krijgen. Bij tien km stoppen we voor koffie en als we vijfentwintig km hebben gefietst is het tijd voor drinken. Als we wat drinken hebben besteld vragen ze of we wat willen eten ze maken hier pannenkoeken we bestellen er eentje voor ons beiden. Aan het tafeltje naast ons zitten mensen die vragen of we op vakantie zijn waar we vandaan komen we raken wat in gesprek als het tijd wordt om weer op te stappen en afgereken wordt dit weer voor ons gedaan we voelen ons wel bezwaard maar we hebben onze Friese klompjes en dan wordt er weer een uitgedeeld .We hebben wel wat spetters gehad als we nog elf km van Muar zijn verlaten we de rustige weg en komen op een drukke weg we hebben de vaart erin want de lucht wordt heel donker. We vinden weer een hotel de fietsen moeten weer omhoog er zit een lift in dus om de beurt in de lift en de fiets kan weer op de kamer staan .Als we hebben gedoucht gaan we om wat eten en dan komt ook de regen we kunnen onder de overkapping lopen, en toch even de winkels bekijken.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje