long xuyen naar rach gia

29 januari 2014 - Rach Gia, Vietnam

Vanmorgen na een super lekker ontbijt onze reis voortgezet naar rach ria eerst door de drukte na vijf km een rustige maar wel breede weg we konden weer eens naast elkaar fietsen zo nu en dan kwam er een auto langs we hebben geteld op deze rustige weg was het een auto op vijfentwintig scooters deze weg vijftien km gevolgd toen moesten we hem verlaten en kwamen op een smal weggetje deze moesten we veertig km volgen je kon merken dat ze geen toeristen waren gewend want als we stopten stonden er wel tien mensen om ons heen jogchem heeft een sigaretje gescoord en ale een Vietnamese hoed aan het eind van de weg met het pond over en waren weop plaats van bestemming een hotel gevonden en heerlijk gedoucht deze dag weer zestig km op de teller er bij was vandaag wel vijfendertig graden in de zon morgen gaanwe naar een eiland phu quoc hier willen we wat langer blijven .

1. R vochteloo:
    29 januari 2014
    Het gaat goed zo te zien, morgen van Ha Tien met de boot naar Ham Nihn, lekker boottochtje. Geniet ervan. Het eiland lijkt mij wel leuk. Wij zien de foto's wel
  2. Jelkje:
    29 januari 2014
    in frjemde gedachte as jo in soarte fan mirakel binne mar it jout ek in soad sjeu oan jim reis. in dikke tút foar jim alle fjouwer en in soad nocht en wille noch. ik reizigje mei !!!