Van Khu Lu naar Ubon Ratchathani

28 januari 2018 - Tambon Nai Mueang, Thailand

Vanmorgen geen ontbijt van hotel, dus broodje en een paar bekers youghurt en op de fiets. Voor achten waren we al onderweg. Het is warm dus willen we graag voor één uur bij het hotel zijn. Was vandaag een saaie tocht langs de grote weg, veel verloren landbouw, allemaal rijstakkers die droog staan en waar niks mee gebeurd, op sommige grazen nog een paar ossen. We kwamen onder weg nog verschillende auto's met vee tegen er zal wel een veemarkt zijn geweest. Fietsend kwamen we de grote robot tegen hier was een koffietent hebben we een bakje ijskoffie gedaan. We fietsen verder en bij 50 km zijn we in één keer naar ons hotel gefietst. Ziet er goed uit we blijven hier drie nachten. Omdat we onze reisplannen hebben gewijzigd zullen we eerst ons visum laten verlengen. Wanneer je Thailand binnenkomt krijg je een visum voor 30 dagen, deze 30 dagen mag je ook niet overschrijden, wel is het mogelijk om binnen 30 dagen deze visum met 30 dagen te verlengen. Dit gaan we morgen proberen te regelen bij immigratie. Dit duurt vaak twee dagen we zullen zien.
Vanavond gegeten op de foodcourt, dit is op een plein hier staan wel 40 kramen die allemaal verschillende producten verkopen en ter plaatse het eten voor je klaar maken. Ook staat er tafels en stoelen, je mag gewoon overal gaan zitten en je eten opeten. Hier wordt heel veel gebruik van gemaakt, ook wordt er veel opgehaald, je krijgt het dan in plastic zakjes mee, morgen foto's. Op het plein is vanavond ook braderie daar gaan we ook kijken er zijn mensen die je aanspreken van waar kom je vandaan en hoe lang ben je in Thailand dit is altijd leuk je hebt dan zomaar weer een gesprek.Het is vanavond nog vrij warm dus gaan we naar ons hotelkamer met airco.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade