Dagje Krabi

27 januari 2024 - Krabi, Thailand

De ochtend begonnen met broodje en yoghurt uit eigen koelkast, dan op de fiets, eerst naar een tempel, de tempel zelf is gesloten maar we kunnen wel een paar mooie foto's schieten. Dan laten we de GPS de route bepalen, deze heeft een functie vanuit hier een rondrit maken met een afstand van. .. km. Altijd verrassend. Al snel staan we bij een Chinees begraafplaats waar een stel bouwvakkers een graf opknappen. De groep bouwvakkers bestaat uit 2 mannen en twee vrouwen, allemaal druk bezig. Willen ook graag hun werk laten zien en even op de foto. Dan komen we in de art street, een hele wand van de straat beschilderd met allemaal kunstwerken. Prachtige route door de buitenwijken van Krabi. We komen langs een vervallen park waar nog allemaal bomen prachtige in bloei staan. Daar even gestopt en wat foto's gemaakt,op deze straat is ook nog een fietswinkel daar de kettings even laten smeren.Om één uur zijn we weer bij het hotel dan is het ook het heetst van de dag .Om half vier gaan we lopend de stad in bij de groothandel staat nogal wat water en hondenvoer. We hebben een tentje waar we wat drinken en een kaartje  leggen, als we het kaarten gedaan hebben wandelen we nog wat  door de stad . Als we een eethuisje tegen komen doen we weer eens een maaltijd, we ontdekten nog een markt hier ook wat foto's gemaakt je raakt niet uitgekeken.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Hein en Joukje:
    27 januari 2024
    Allegearre wer prachtich moai ! Ik sjoch alle dagen wer út nei jim belevenissen .
    In noflike jûn noch jimme😘😘