van Binh Duong naar Quy Nhon city

20 februari 2014 - Quy Nhơn, Vietnam

Vanmorgen vroeg vertrokken na vijf km en een beste klim konden we de grote weg al verlaten na twee km weer een klim ja een hele echte we hadden een km omhoog gefietst waren we nog niet helemaal op de top laatste stuk gelopen was erg stijl dan op de top heb je het mooiste uitzicht wat je maar kunt bedenken door de bomen zie je de zee en dat leg je dan wel even vast .dan kunnen we omlaag de beide remmen goed in knijpen anders ga je veel te snel was heel stijl en dan fiets je door kleine dorpjes en vele rijstvelden ,er zijn ook mensen bezig met vakken maken met daarom heen kleine dijken en dit wordt heel goed aan gestampt waar het voor wordt klaar gemaakt weten we niet deze mensen spreken geen woord Engels ,onderweg lekkere koffie gedronken en om twaalf uur een kom noodelsoep ,als we dan alweer zestig km hebben gefietst komen we een groep fietsers tegen een gids voorop hij riep ons toe dat we nog drie bergen moesten beklimmen dan was inderdaad zo de eerste was weer vrij stijl en boven gekomen waaide het behoorlijk de kinderen die uit school komen lopen de berg op en af elke dag weer ze vragen ons hoe we heten en waar we wegkomen meer Engels kunnen ze niet ,dan zijn er inderdaad nog twee klimmen als we dit achterons hebben zijn we weer bij de zee als we de zee een tijd volgen gaat onze route weer het binnen land in en gaan we richting quy nhoncity daar aan gekomen moesten we een onderdak voor de nacht zoeken het eerste hotel zat vol het tweede was niet naar de zin de derde was te duur tot ale weg liep toen kon het goedkoper we slapen nu voor eenentwintig euro in luxe
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Klaas en Beitske:
    20 februari 2014
    We genieten elke dag weer van jullie prachtige verhalen en de
    foto's. Wat een belevenis !!!!!
    H. groet.
  2. Henny:
    21 februari 2014
    Wat ziet het er op jullie route weer afwisselend uit, prachtig. Opnieuw pittige klimpartijen en inderdaad dan is de afdaling de beloning, gelukkig hebben jullie goeie remmen, dat is nu zeker nodig.
    Wij hebben onze eerste werkweek er op zitten, geen spectaculaire afdalingen, wel heerlijk om thuis te zijn, het werk, en alle gewone dingen zoals stampot boerenkool of het eigen bed.
    Alvast een goed weekend.