Verhuizen op Koh Lanta

20 januari 2024 - Koh Lanta, Thailand

Vandaag weer een stukje verder het eiland op,  een straat van wel 20 km lang met veel hotels, resorts, eettentjes en winkeltjes wel heel gezellig. We hebben nu een resort met groot zwembad en voor de verandering met ontbijt. Ook is de eigenaresse moslim, dus geen biertje bij het resort maar wel bij de buren. We waren al vroeg weggegaan, maar kunnen smiddags pas op de kamer maar niet getreurd we hebben een plekje en stallen onze bagage  en stappen weer op de fiets. We fietsen wat verder het eiland op tot aan een uitkijkpunt, we maken even een foto en fietsen terug onderweg stoppen we voor een broodje die we bij de zee opeten. We zijn om één uur terug bij het resort  ze zijn zo vriendelijk om ons al een kamer toe te wijzen, een huisje met voorkamer en slaapkamer wat een luxe. We gaan alles een plekje geven de zwemkleding uit de tas en dan zwemmen heerlijk. We nemen het ervan. Dan op de namiddag nog even kaarten en en biertje drinken aan zee, heel gezellige strandtent.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Elly Sijtsma:
    20 januari 2024
    Wat in luxe zeg. Lekker relaxen dat hoort er ook bij op vakantie. Genietse
  2. Eppie en Tity Klaver:
    21 januari 2024
    jullie genieten volop zo te lezen.
    zijn er verhuis[plannen naar het verre Oosten ??
    ( ps; Veenklooster is ook mooi )
  3. Douwe en Renie:
    21 januari 2024
    Dat ziet er goed uit! Prachtig! Wat beleven we weer een mooie avonturen met jullie.
    Geniet nog maar lekker van deze prachtige omgeving.