Rustdag

12 januari 2020 - Beruwala, Sri Lanka

Lekker uitslapen (7.00) wakker maar relax eerst wat lezen bakje koffie bakje thee en dan om 9.00 ontbijt. Was weer goed voor elkaar er was zelfs kerstbrood. Na ons ontbijt naar ons onderkomen en lekker op het stetsbed boekje lezen. We gaan hier toch even een tochtje fietsen. Het gebiedje waar we zitten is weer een schiereiland je bent er zomaar over gefietst 10 km maar wel bij de zee langs de haven bekeken een krikket wedstrijd gezien en veel scholen waar de kinderen vandaag op zondag wel aanwezig waren in prachtige witte jurken. Weer bij ons resort een bakje thee gedronken (cylonthee) heel dorst lessend maar ook heel lekker. Dan gaan we zoeken om een eettentje als deze gevonden is rijst met curry besteld. Op de terugweg nog wat fruit mee en dan weer heerlijk genieten van de tuin bij ons resort de eekhoorn de vogels en de mensen😉. Het fluit hier de hele dag prachtig. Vanavond aan het strand ons eten gehad prachtig uitzicht maar wordt hier snel donker. In de verte allemaal lichtjes van de boten en de sterren aan de hemel prachtige afsluiting van deze dag. Straks nog even kaarten en dan is onze eerste week al om.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Ida Morssinkhof:
    12 januari 2020
    Wat een leven jullie 2tjes 😀
  2. Antje Duyster:
    13 januari 2020
    Fijne dagen toegewenst op het vroegere Ceylon.
    Vind het fijn een beetje mee te kunnen genieten. Kan alleen de vogels niet horen. De vogels hebben hier het voorjaar ook al in de kopjes door hoge temperaturen.
  3. Henkie & marijke:
    13 januari 2020