Aankomst

8 januari 2018 - Udon Thani, Thailand

Zaterdagmiddag alle kinderen en kleinkinderen nog even om de tafel om afscheid te nemen.
En dan zondagmorgen om kwart voor elf op de trein naar Schiphol, daarna met klm naar Bangkok, dat is 10 uur vliegen.
Klm heeft wel wat nieuwe aardigheidjes doorgevoerd, bediening loopt met een tablet, dus er komt een stewardes met de vraag wat willen dhr en mevr Poelstra drinken? Geeft wel een goed gevoel.
Aankomst in Bangkok voorspoedig en dan een binnenlandse vlucht naar Udon Thani 600 km boven Bangkok met een klein vliegtuigje en het gevoel alsof we over een hobbelpad reden terwijl we vlogen. Al met al 22 uur onderweg, hier in Udon Thany blijven we drie nachten om even te aan de temperatuur van +30 graden te wennen. Na een verkwikkende douche nu op een tweepersoons ligbed aan het zwembad. De slaap zocht ons op dus uitgerust naar de kamer omkleden en op de fietsjes van het hotel een rondje gefietst.Ook hier is een park waar de mensen savonds joggen, fietsen, dansen en op fitness apparaten proberen fit te blijven. Terug bij ons hotel naar het restaurant voor een heerlijke maaltijd nu nog een spelletje kaart een biertje en dan gestrekt. Morgen gaan we om een paar fietsen opzoek.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Margreet:
    8 januari 2018
    Fijne vakantie! Lekker genieten!
  2. Koop:
    8 januari 2018
    Gelukkig veilig aangekomen. Fijne vakantie.
  3. Lieneke:
    8 januari 2018
    al lekker gezwommen en gegeten! veel plezier
  4. Feike en José:
    8 januari 2018
    Maar lekker genieten van jullie vakantie daar in het Verre Oosten. Goede start met zo'n "privé"zwembadje.
  5. Hans en doutie:
    8 januari 2018
    een hele moaie fakansje tawinske..kinne wij wer geniete fan jim moaie foto,s
  6. Keimpe en Berdien:
    8 januari 2018
    Mooie spreuk boven jullie bed, alleen begrijp ik hem niet. Heel veel plezier en geniet!
  7. Baukje:
    Veel plezier gewenst!
  8. Coba Wouda:
    8 januari 2018
    Een hele fijne vakantie toegewenst! Geniet!!
  9. Douwe en Renie:
    8 januari 2018
    Dat ziet er weer geweldig uit! Hier vooral benieuwd naar jullie fietsen aankoop morgen!😉
  10. Henny:
    8 januari 2018
    Mooie sportieve vakantie toegewenst met veel nieuwe ontdekkingen, liefs Henny
  11. Jelle en Gea:
    8 januari 2018
    Een fijne vakantie daar in het zonnige oosten!