Van Vung Tau naar Phuoc Thuan

8 januari 2019 - Phước Thuận, Vietnam

Weer geen ontbijt van het hotel maar wel yoghurts van de winkel. Afrekenen en de fiets klaar maken en gaan met de banaan. Het weer, het is bewolkt en zo nu en dan een spatje water en veel wind maar wel boven de 30 graden. Het eerste stuk van de dag gaat over een mooi fietspad/brommerpad. Als we 12 km hebben gefietst zijn we op een splitsing gekomen waar we weg draaien van de stad en de kleine dorpen door fietsen. Maar eerst nog een bakje koffie doen zie foto. De dorpen door fietsend komen we mooie kerken en tempels tegen zo ook veel mensen in de velden met hun bezigheden. We moeten flink trappen we hebben niet zoveel wind als bij jullie maar wel windkracht 5 en alles ertegen in. Onderweg nog wat gegeten met gebaren hebben we uitgelegd wat we graag wilden eten en drinken, als je het allemaal voor je hebt en aan het eten bent vertellen de dames aan iedereen die binnen komt dat ze ons snapten en dat alles naar wens was. Na 56 km zijn we op plaats van bestemming.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Jan en Jenny:
    8 januari 2019
    Ziet er allemaal weer zeer rustgevend uit.
    Veel plezier met alle komende avonturen.
  2. Jelkje Kloosterman Pilot:
    9 januari 2019
    Ontbijten al een koning en dan eindigen als een monnik maar met enkel yoghurt als begin en dan met tegenwind fietsen dan draai je de dingen om en kom je aan de reserves !?!?
    Veel plezier nog en groetnis.