Van Singapore naar Johor Bahru (Maleisië)

15 januari 2017 - Johor Bahru, Maleisië

Vannacht beide slecht geslapen, geen airco, veel kabaal, maar 7 uur zaten we aan het ontbijt ( smorgens brood met jam of zonder en thee en koffie)
Om 8 uur op de fiets, vandaag over de grens, was warm te fietsen, wij moeten ook nog een beetje accimatiseten het is hier 30 graden.
Na 2 uur fietsen bijna bij de grens maar geen fietspad, verkeerd gefietst, bij de volgende ronde op de motorhighway gaan fietsen, onderweg borden verboden voor fietsers, maar we doen net of staan die er niet.
Komen bij de grens aan, daar staan Ale en Jelkje op de fiets tussen honderden motoren, maar de paspoorten worden bestempeld en we mogen door naar de douane van Maleisië, ook hier krijgen we een stempel met toegang tot maximaal 90 dagen, we zijn dooooorrrr.
Dan komen we in Johor Bahru aan, grenst aan Singapore alleen meer dan de helft goedkoper, daarom de file voor de grens, we zijn in een winkelcentrum geweest, gewoon bomvol allemaal kopers op 4 verdiepingen.En geen nee te koop .Vanavond bij de plaatselijke bevolking gegeten was heel lekker.
Dan nog een foto van gisteren in Singapore, we weten nu ook waar de paraplu's vandaan komen.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Japke:
    15 januari 2017
    hoi Ale en Jelkje, ut sjocht der ollehear mar wer goed ut, leuk om jim wer te folgjen,een goeie reis tawinske