Van Pontian Kecil naar Johor Bahru

18 februari 2017 - Johor Bahru, Maleisië

Vanmorgen na een bakje koffie op de kamer de tassen op de fiets en de tocht begint, als we vier km hebben gefietst komen we een eettentje tegen met roti. We bestellen de man twee roti en elk een bakje koffie we zitten bij een gezin aan tafel we hebben gelijk een gesprek. Na een heerlijk ontbijt zetten we de tocht voort. Het is voor een zaterdag best nog druk met vrachtverkeer als we bij zeventien km zijn hebben we weer een stop dit keer doen we een ranja met ijs .Als we weggaan is er weer iemand die voor ons betaald als we bij de fiets staan komt er nog een dame op Ale afstappen met een zakje chips en pinda's in de hand is voor ons voor onderweg. We vervolgen onze tocht komen nu wel honden tegen er zijn een paar die ons na komen. De route brengt ons over zeer brede nieuwe aangelegde wegen naar Johor Bahru we zijn bij vijfenveertig km als we de stad infietsen we stoppen voor een drankje. Als we op de tablet kijken zijn we nog vijf km van ons hotel vandaan dus nog een klein stukje en we kunnen de fiets voor vandaag in de stalling zetten .We hebben een hotel uit gezocht met een zwembad op de vijftiende verdiing, we hebben een heerlijke middag bij het zwembad gehad savonds nog lekker uit eten.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Jan en Jenny:
    18 februari 2017
    Prachtig al jullie verslagen we komen bijna zelf in de vakantiestemming
    Volgens een van jullie mooiste reizen
    Nog veel plezier de laatste dagen

Jan en Jenny
  2. Evert en Hilly:
    19 februari 2017
    It is eltse dei genietsjen fan jimme reisferhaal, prachtig!