Van Phan Thiet naar Phan Thiet 15 km verder

13 januari 2019 - Phan Thiet, Vietnam

Vanmorgen rustig beginnen half negen ontbijt en om tien uur zitten we op de fiets. We verlaten de stad en gaan richting zee maar eerst weer klimmen. Als we op zeeniveau zijn fietst het weer licht ook al moeten we nog steeds tegen de wind in fietsen. De streek waar we nu fietsen is net een boulevard aan beide zijden hotels resorts en restaurants wel heel gezellig. Als we 15 km hebben gefietst zijn we bij het hotel best we hadden uitgezocht. Het hotel is nog vrij nieuw drie maand geleden open gegaan.  De kamer ruikt nog nieuw. Als we hebben gedoucht gaan we richting strand bij ons hotel geen bedjes aan zee. Dan gaan we langs het strand lopen en komen na een km bij een strandtent waar je lekker kunt zitten. Hier lekker boek lezen en wat drinken, als we daar ook een hapje hebben gegeten worden we aangesproken door Duitsers zij zijn met hun drieën en trekken ook door Vietnam maar dan met de bus. Bij het hotel nog even in het zwembad. Na een lekkere douche een kroegje gevonden een biertje besteld en dan kunnen we weer een paar potjes kaarten. Dan nog even lekker eten en is er weer een dag voorbij.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Jelkje Kloosterman Pilot:
    13 januari 2019
    het hoort relaxt en lijkt gezellig allemaal, beter dan die druilige dagen hier.
    oant moarn
  2. Henny:
    13 januari 2019
    Ben elke dag benieuwd naar jullie verhalen, leuk hoor om te lezen. liefs van ons