Van Pattaya naar Bangkok

19 februari 2018 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen het laatste ontbijt in Pattaya genuttigd, de tassen pakken en om half elf vertrekken we richting Bangkok. De taxichauffeur brengt ons in anderhalf uur naar ons laatste hotel. We kunnen niet gelijk een kamer krijgen ze zijn nog aan het schoonmaken. We stallen onze tassen en gaan dan een eettentje zoeken. Als we een hebben gevonden wordt hier niet bediend je moet op een blaadje schrijven wat je wilt eten en aangezien wij geen Thais schrijven vragen we een dame of ze Engels spreekt. Ze is erg behulpzaam en na tien minuten zitten we heerlijk te eten. We hebben ook enkele foto's van de bouwvakkers gemaakt, het is mogelijk om met zeer simpele hulpmiddelen gigantisch mooie gebouwen neer te zetten, de beton voor de vloeren gaat nog per emmer en een lier van een fietswiel omhoog. Het gaat dan niet supersnel, maar het eindresultaat mag er wezen. Dan hebben we voor jullie wat dingen op een rij gezet :1300 foto's geknipt we hebben 23 onderkomens gehad en een nacht in de bus geslapen. We hebben 1473 km gefietst op goede fietsen geen mankementen en geen lekke banden. Ook hier hebben we ons weer vermaakt wandelend kom je ook veel tegen je knipt wat foto's en bekijkt de mensen. Vanavond nog naar een grote markt geweest en nog lekker gegeten, terug bij het hotel ontbijt uitgezocht voor morgenochtend. En dan is ons laatste nacht Thailand aan gekomen bedankt voor alle lieve reacties en we zien jullie thuis.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Tineke:
    19 februari 2018
    En dan zit de vakantie er dus weer op. Een veilige terugreis!
  2. Barbera:
    19 februari 2018
    Genoten van jullie verslagen en foto’s. Een veilige terugreis en tot ziens!
  3. T.Kooistra:
    19 februari 2018
    Geweldig mooie verhalen en heel mooie foto's.
    En dan nu maar weer naar het mooie fryslan
  4. Coba Wouda:
    19 februari 2018
    Hartelijk dank voor al jullie verhalen. Nog een veilige vlucht naar huis.
    Groet Coba
  5. Binnie😃:
    19 februari 2018
    It wie wer prachtig om jimme fakantsje sa wot mei te meitsje. Een goede werom reis.
  6. Hans en doutie:
    jim ha wer een prachtige reis hoan..een hele goeie reis wer werom

jim ha wer een prachtige reis hoan..een hele goeie reis wer werom
  7. Klaas en Beitske:
    19 februari 2018
    We hebben genoten van jullie verhalen. Ee n goede thuisreis en tot ziens. Groetjes.
  8. Douwe en Renie:
    19 februari 2018
    Genoten van jullie belevenissen met prachtige foto's! Goeďe terugreis.🛩