Van Pattaya naar Bangkok

19 februari 2018 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen het laatste ontbijt in Pattaya genuttigd, de tassen pakken en om half elf vertrekken we richting Bangkok. De taxichauffeur brengt ons in anderhalf uur naar ons laatste hotel. We kunnen niet gelijk een kamer krijgen ze zijn nog aan het schoonmaken. We stallen onze tassen en gaan dan een eettentje zoeken. Als we een hebben gevonden wordt hier niet bediend je moet op een blaadje schrijven wat je wilt eten en aangezien wij geen Thais schrijven vragen we een dame of ze Engels spreekt. Ze is erg behulpzaam en na tien minuten zitten we heerlijk te eten. We hebben ook enkele foto's van de bouwvakkers gemaakt, het is mogelijk om met zeer simpele hulpmiddelen gigantisch mooie gebouwen neer te zetten, de beton voor de vloeren gaat nog per emmer en een lier van een fietswiel omhoog. Het gaat dan niet supersnel, maar het eindresultaat mag er wezen. Dan hebben we voor jullie wat dingen op een rij gezet :1300 foto's geknipt we hebben 23 onderkomens gehad en een nacht in de bus geslapen. We hebben 1473 km gefietst op goede fietsen geen mankementen en geen lekke banden. Ook hier hebben we ons weer vermaakt wandelend kom je ook veel tegen je knipt wat foto's en bekijkt de mensen. Vanavond nog naar een grote markt geweest en nog lekker gegeten, terug bij het hotel ontbijt uitgezocht voor morgenochtend. En dan is ons laatste nacht Thailand aan gekomen bedankt voor alle lieve reacties en we zien jullie thuis.