van Long Vinh naar My Tho

8 februari 2014 - My Tho, Vietnam

Vanmorgen weer vroeg uit de veren half acht ontbijt Henny is weer iets beter stukje droog brood om weer wat op kracht te komen ,Henny en jogchem gaan met de bus naar my tho ale en ik gaan fietsen, eerst met de pond over gezet fietsen door de boomgaarden op het eiland prachtig .de mensen hebben het allemaal druk met het inpakken van hun fruit voor vervoer het wordt in tempex dozen verpakt of in grote manden met daar boven op bananenbladeren en dan met plastic afgedekt,vandaag twee keer met het pond overgezet en veel wankele ongelijke bruggen overwonnen en net voor my tho moesten we nog een hele hoge brug befietsen in de 1/1gingen we naar boven . we kwamen voor vandaag op 60 km.o aangekomen bij het hotel waren Henny en jogchem al gearriveerd na een monsterrit in de bus luid claxonerend door de dorpen heen op volle snelheid ,na ons gedoucht te hebben even een hapje eten zoekend kwamen we bij een restaurant waar we op een kussen op de vloer konden plaats nemen en hebben er heerlijk gegeten .op de straat werd een verjaardagsfeest gegeven de tafels waren keurig gedekt en het varken werd op de bbq klaar gemaakt en het feestvarken dat een jaar werd kwam op de foto.

Groetjes en liefs
Ale en Jelkje