Van Langkawi naar Slot Setar

8 februari 2017 - Alor Setar, Maleisië

Vanmorgen niet vroeg, we zullen fietsen van ons hotel naar de boot om over te steken naar de vaste wal.
We zouden hier een nachtje blijven slapen, kaartje kopen voor de boot.
Maar toen we aankwamen na 20 km en eerst maar een kaartje voor de boot willen kopen konden we ook een half uur later nog opstappen, dus mee.
Bagage van de fietsen, fietsen op het achterdek, bagage in het bagage rek, wij in de stoelen, driekwartier wachten en konden we weer van de boot, defect, gebeurde vaker volgens een bewoner.
Op naar de volgende boot, weer fietsen op achterdek en bagage naar binnen en dan gaan we.
Half twee aangekomen in Kuala Kedeh en dan op naar Alor Setar.
Eerst een mooie rustige weg maar wordt steeds drukker.
Hier hebben we het busstation opgezocht, kaartjes voor de bus voor morgen gekocht en daarna hotelletje gezocht.
Het laatste viel tegen, wanneer we ergens aankomen vraag je naar de prijs en of je de kamer even mag zien.
Om de laatste reden zijn er deze keer nogal wat afgevallen, smerig, geen onderhoud, terwijl dat meestal wel goed was.Dan gaan we eerst iets drinken daar vragen we of ze een goed hotel weten zegt een van de meisjes hier om de hoek is wel een motel daar gaan we heen. Deze boeken we voor een nachtje.
Morgen met de bus naar Ipoh.
Helaas hebben we vandaag geen foto's door onze reisdag.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje