Laatste dag Hanoi

16 februari 2019 - Hanoi, Vietnam

Mooie start, heerlijk ontbijt in hotel en dan de stad in. Via  train street komen we vlakbij het Ho Chi Minh maluseum, daar vlakbij is de one pilar pagoda. Als we daar om lopen zijn er ook wat monniken uit Tibet  daar ga je dan even mee op de foto. We  hadden de one piller pagoda nog niet gezien dus dan ga je nog eens naar dat gebied.  Hij is minder groot dat we dachten maar toch leuk. En het militaire museum was ook in de buurt we waren er om half twaalf we konden nog een kaartje kopen maar om twaalf uur ging het museum dicht en dan om een uur weer open. Geen kaartje gekocht maar mochten wel buiten de legervoertuigen bezien hebben we dat maar gedaan was ook leuk. Dan door het park lopend terug naar het hotel zitten velen een spelletje te doen. Terug bij het hotel even op frissen en dan gaan we naar het waterpoppet theater dit was ook leuk. Als we buiten komen zijn er straten afgesloten voor het verkeer en zijn er verschillende muziekanten aan het spelen een hele happening op straat. We gaan voor een biertje met uitzicht op al die drukte ben je wel even zoet mee. Dan is het tijd voor wat eten als we bijna klaar zijn komen er vier jongeren bij ons aan de tafel komen uit Australië. Maar in het gesprek komt naar voren dat er een Nederlands meisje bij is en dat de beide jongens een tijdje in Nederland hebben gewoond. Altijd bijzonder deze ontmoetingen. Maar dan komt er weer een eind aan onze vakantie veel beleefd veel gezien ontzettend genoten. We hebben 3000 km overbrugt 1300 km gefietst in dertig verschillende hotels geslapen twee keer een nacht in de bus doorgebracht geklommen gewandeld maar ook wel gerust. Morgen stappen we weer op het vliegtuig, gaan we eerst naar China en vandaar door naar Amsterdam. Als alles goed verloopt zijn we maandag  weer terug bedankt voor alle lieve berichtjes en oan tsjins,

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. T.Kooistra:
    16 februari 2019
    Jullie hebben een geweldige ervaring gehad denk ik.
    Bedankt voor de mooie reisverhalen.
    En een goede terugreis gewenst
  2. Klaas en Beitske:
    16 februari 2019
    Heel goede thuisreis toegewenst. Welkom in de Fryske walden.
  3. Coba Wouda:
    16 februari 2019
    Een hele goeie terugreis, tot snel.
  4. Baukje:
    Goede terugreis gewenst
  5. Japke:
    16 februari 2019
    Jim ha wer een prachtige reis makke en een protte sjoen, en ut wie wer prachtig om Jim te folgjen . Goeie reis werom nei Fryslán.
  6. Evert en Hilly:
    16 februari 2019
    Prachtige ferhalen fan jimme, wy hawwe ek genoten fan jimme reis.
    Goeie reis nei it heitelân.
  7. Jelle en Gea:
    16 februari 2019
    It wiene wer moaie ferhalen. Goeie reis werom.
  8. Douwe en Renie:
    17 februari 2019
    Dank je wel voor de mooie verhalen.
    Goede reis terug en oant sjen.
  9. Jan en Jenny:
    17 februari 2019
    weer heel wat gezien en beleefd, en wij met jullie.
    Goede terugreis.!!
  10. Jelkje Kloosterman Pilot:
    17 februari 2019
    It wie tige by tige om mei jim op reis te wêzen ,tank foar it dielen goede reis werom en wol thus
  11. Henny:
    18 februari 2019
    Welkom thus!
  12. Ida Morssinkhof:
    18 februari 2019
    Het was weer een belevenis en zoals we gewend zijn van jullie 2tjes, niet stil gezeten.
    Welkom thuis in Friesland en weer hier van al het moois genieten. Ida