Van Koggalla naar Mirissa

17 januari 2020 - Mirissa, Sri Lanka

Vanmorgen gestart met ontbijt van hotel, 50 mtr van zee. Mooi begin van de dag. En voor de verandering een lokaal ontbijt pannenkoek met cocos en honing er in was erg lekker. Als we afscheid hebben genomen gaan we richting Mirissa. Onderweg vervelen we ons niet de zee blijf mooi maar er zijn vandaag ook veel surfers en vissers die op palen zitten. En dan zijn er de bootjes elke bocht is weer een verassing. Er zijn veel surf resorts de hele kust is is een paradijs voor surfers. Onderweg fietsen we ook vaak een skrilankees voorbij zij hebben geen versnellingen op de fiets maar vinden het heel leuk als we dag zeggen en voorbij fietsen. Als we aan komen in Mirissa is het half twee we hebben snel een verblijf gevonden. Er is alleen een probleem er is op dat moment geen water dus een half uurtje wachten en dan is er wel weer water, gebeurt vaak ook dat de stroom uitvalt en dat het uitvalt hoort er hier gewoon bij. Als we schoon en fris zijn wandelen we naar zee hier wat drinken en genieten. Op de terugweg wat boodschappen mee terug genomen, deze mogen we in hun km bewaren hebben geen op de kamer. Dan lekker relaxen voor ons kamer bakje koffie en bakje thee erbij. S avonds aan het strand gegeten was een hele gezellige boel, meer dan honderd tafels en stoelen op het strand waar je kan eten en drinken.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Henkie & marijke:
    20 januari 2020
    goeie moarn
    ..een gezellig boel lijkt het...en prachtig dat blauwe water...ik snap dat het hier met de rust volop genieten is.