Van Hia Duong naar Hanoi

11 februari 2019 - Hanoi, Vietnam

Vanmorgen om negen uur vertrokken zonder ontbijt dus als we wat tegen komen even stoppen en wat eten. Het fietsen gaat ons goed af de wind in de rug als we na twaalf km eindelijk een broodjes kar spotten gelijk op de rem. In de rij wachten er zijn drie personen voor ons als wij aan de beurt zijn komt er net weer iemand aan die snel de bestelling opgeeft dan gaat de hamster daar mee aan de gang en laat ons wachten dan is ze aan het verkeerde adres wij wachten niet. Door fietsend hebben we op twintig km een tentje met noodlesoep dit gaat er bij Ale wel in ik ga op zoek naar een winkel in de buurt voor een broodje dat vind ik ook nog als we dit hebben genuttigd gaat de reis verder. De lucht is donker en potdicht we moeten vandaag zestig km fietsen dus de sokken der in. Maar onderweg kom je toch weer dingen tegen waar voor je stopt en een foto maakt. Als we nog tien km van ons adres zijn begint het te regenen we fietsen door en om half twee zijn we op plaats van bestemming wel nat. Dan inchecken en naar de kamer dan douchen en dan wat eten. Dan wat wandelen door de straatjes we hebben een paraplu van het hotel mee want het is nog niet droog. Als we vanavond in een restaurant zitten te kaarten is er een jongedame die ons Fries hoort spreken dan begint ze gelijk in het  Fries tegen ons te praten  ze is nog maar drie dagen hier ze gaat naar de meeste plekken waar wij ook zijn geweest dus geven we haar wat tips.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje.

1. Jelkje Kloosterman Pilot:
    12 februari 2019
    goedemorgen leave minsken,

Wat in belevenis en wat alle dagen wer insoad te sjen, fan Gend en Loos seach ik ek stean mar dan yn it lyts. goede dagen noch.
    oant moarn !!
  2. Getha Pilot:
    12 februari 2019
    nou de laatste km fietsen voor jullie en
    nog maar even genieten daar
    en tot snel