Van Hambantota naar Tangalle

25 januari 2020 - Tangalle, Sri Lanka

Vanmorgen na het voortreffelijke ontbijt onze tassen  weer inpakken, we wilden nog naar een wildpark maar na al de resensies te hebben gelezen zien we er van af. We besluiten om weer terug te fietsen de route was prachtig we willen nu ook wat meer het binnenland meenemen. Dan is het tijd om afscheid te nemen van de familie we hebben hun nog een fries stel klompjes gegeven heel erg bedankt voor alles. Ze hebben ons een potje met limoen in gelei uit eigen tuin meegegeven en een sleutelhanger met de leeuw erop. Dan nog een hand en een groet en daar gaan we. Onderweg nog een stop gemaakt om wat te drinken, later als we Tangalle in fietsen nog een broodje gekocht voor als we aankomen bij ons volgende hotel. Als we het hotel hebben gevonden is het gesloten dan moeten we opzoek naar wat anders. Bij de derde poging is het raak een hotel aan zee met zwembad helemaal top. Vanavond ons een maaltijd voor laten zetten in een strandtent, hier kwamen ook mensen bij ons zitten uit Duitsland zij hadden een tour gemaakt met privéchauffeur en nu nog een paar relax dagen aan zee zijn hier naar twee en een halve week. Na het eten nog over het strand gewandeld er waren veel krabben en andere beesten te bewonderen.