Van Dick Wella naar Tangalle

21 januari 2020 - Tangalle, Sri Lanka

Vanmorgen ons eigen ontbijt, het hotel biedt dit niet, maar een lekkere yoghurt en brood en koffie ging er wel weer in. Dan afscheid nemen van Harold en Linda zijn gaan met hun tuktuk naar Mirrella. Wij gaan naar Tangalle, het is zo nu en dan even klimmen maar dan we ook weer naar beneden. Onderweg bij een tentje gestopt, ze hadden een bordje bij de weg, dus stoppen en vragen om wat te drinken. Ze hadden alleen thee, beetje vreemd, maar wij wisten ook niet wat op het bordje staat. We kregen Poppe thee  met wat suiker er in was het wel in te nemen. Als we in Tangalle aan komen kunnen we de villa die we hadden uit gezocht niet vinden. Vaak gevraagd dan geven we het op en doen wat te drinken hier is wifi dus we zoeken een andere locatie deze is wel weer wat verder maar ligt bij een Lagoon. We stappen weer op onze fietsen en na vier km zijn we er ook al midden in de natuur. Aan een water die in verbinding staat met de zee. Er zijn hier zoveel vogels het fototoestel moet bij de hand blijven. We spotten de ijsvogel de lepelaar de adelaar en nog heel veel meer. We hebben een super mooi stekje we blijven hier een nacht.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Tineke:
    21 januari 2020
    Een paradijsje voor jullie!
    En hele mooie foto’s voor ons.
    Groetjes.
  2. Koop:
    Prachtige foto's
  3. Douwe en Renie:
    21 januari 2020
    Wat een prachtig land en schitterende foto's en verhalen! Genieten voor jullie en voor ons!
  4. Henkie & marijke:
    22 januari 2020
    zo zie je nog wat...mooie vogels.....geniet ervan. ..gr, Henkie &Marijke.