Dagje Udon Thani

9 januari 2018 - Udon Thani, Thailand

Vanmorgen ontbijt in het hotel (is hier niet standaard) brood,fruit, soepen, rijst, nasi en vlees van de bbq, dus voor iedereen is er genoeg keus. Het is vandaag 8 graden kouder dan gisteren,maar nog wel 25 graden dus lekker voor ons. Na het ontbijt met de taxi naar de fietswinkel het is druk in de winkel er lopen wel vier man personeel om (doen anders niks dan fietsen inelkaar zetten )er is een verkoper er zijn niet veel bekende merken hij beveelt ons een Medrida fiets aan. Dit merk komt ons ook niet onbekend voor, in ieder geval 27 versnellingen en schijfremmen, verder een stevige fiets, dus zal het wel 6 weken lukken. Ze moeten de fietsen nog voor ons voorzien van een bagagedrager en bydonhouder en een standaard we kunnen ze met een uur ophalen. In de tussentijd gaan wij even geld omwisselen bij de bank, vraagt natuurlijk als eerste om paspoort ja en die waren we vergeten lag nog op de kamer dus maar even in de tuktuk heen en terug. Geld gewisseld en dan is het uur om de fietsen staan al klaar voor de winkel, nog een helm uitgezocht en dan terug naar ons hotel. Onderweg nog een noodelsoep gegeten. Bij ons hotel lekker bij het zwembad liggen,even slapen,lezen luieren. Dan gaat Ale bij de fietsen nog de kilometerteller plaatsen en de houders voor de stuurtassen.Inmiddels is het zes uur tijd voor een pan eten we gaan op de fiets naar een food courd hier staan allemaal eettentjes met ieder zijn eigen specialiteit vis ,bbq ,nasi , noodels etc we hebben heerlijk gegeten. Op de terugweg nog om het sportpark gefietst. Bij ons hotel mochten de fietsen voor bij de receptie binnen staan. Dan is het tijd voor een biertje en een potje kaarten.

1. Haije:
    9 januari 2018
    Lekker genieten zo te zien. Dus ook nog paard gereden! Zo te zien zijn jullie zijn van alle markten thuis. Veel fietsplezier.
  2. Tineke:
    9 januari 2018
    Dat lykje wol bakte maitsen😳
  3. Janneke van der Meer:
    9 januari 2018
    Een hele plezierige vakantie toegewenst.

Groetjes, Henk en Janneke
  4. Tetsje-Wijke:
    10 januari 2018
    Ziet er goed uit allemaal! Een hele fijne tijd gewenst!