Dagje Nha Trang

22 januari 2019 - Nha Trang, Vietnam

Vandaag vrij dagje eerst van plan om uit te slapen maar je weet als het mag lukt het niet. Dan maar naar beneden voor een ontbijt je kon je zelf bedienen en ook zelf afwassen (wennen). Dan de tassen in pakken en in de hal neer zetten voor vanavond. Dan gaan we de stad in om een reserveband het is een goed gevoel als je een bij de hand hebt. Als we van band zijn voorzien lopen we wat door de stad je verveelt je hier niet. Er zijn allemaal winkels eettentjes en markt kramen te veel om op te noemen. Het regent zo nu en dan even schuilen en je kunt weer door, als we op weg zijn naar de zee komen we volgens ons bij de rechtbank want er stonden allemaal politie agenten en verschillende bewakers er werd iemand afgevoerd in een bewaakte politieauto de motors voor op en motors achteraan, een zware jongen dus. Daarna beide nog een massage/ masker bij Chinese dames. Dan nog even in het guesthouse verhaal schrijven en straks om 19.00 uur op de bus naar Hoi An. Een rit van ongeveer 9 uur, maar het is een slaaphuis, we kunnen languit liggen.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje.

1. Sietse en Baukje:
    22 januari 2019
    Mooie foto`s waar jullie op staan ,prachtig, we genieten,
    hier nu een beetje sneeuw, heel wat anders.
    groetjes.
  2. Jelkje Kloosterman Pilot:
    22 januari 2019
    goede reis en als je niet gewend bent om uit te slapen moet je dat nog leren. geen zin of nut lijkt mij.

oant moarn
  3. H pilot:
    24 januari 2019
    Mooie foto's en mooi weer hier ligt er sneeuw maar wel mooi hier verder alles goed nog maar mooi genieten gr mem