Dagje Negombo

18 februari 2020 - Negombo, Sri Lanka

De laatste dag van onze fietsvakantie vanmorgen eerst ontbijt we hadden drie personen als personeel we waren de enigste twee gasten😃 Na het ontbijt nog even lezen de tassen inpakken en om elf uur vertrekken. We kopen nog wat yoghurt en broodjes en fietsen dan naar het family  house onze laatste adres van deze vakantie we zijn hier ook begonnen. Als we aan komen is het druk er zijn mensen die net aangekomen zijn er er zijn mensen die worden op gehaald door een taxi. Wij wachten tot er een kamer klaar is dan halen we de koffer uit de berging en kunnen beginnen met pakken. Dan even douchen en on broodje en yoghurt eten. We gaan nog voor een massage als we terug zijn douchen en dan een biertje en een potje kaarten. We gaan om half zes naar de boulevard om een hapje te eten. De dag is om gevlogen morgen gaan we naar huis iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en fijn dat jullie weer mee hebben gefietst.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Barbera:
    18 februari 2020
    Zoals gewoonlijk genoten van jullie verhalen en prachtige foto's. Voor morgen, veilige reis en welkom thuis!
  2. Jelkje Kloosterman Pilot:
    18 februari 2020
    Wolkom thus, leave minsken en oant sjen
  3. Japke:
    18 februari 2020
    Wer een prachtige reis ha jim makke en moaie foto's ha we wer sjoen , ik ha wer genoten. Goeie reis werom en wol thús
  4. Koop:
    Wol thús. 👍👍