Dagje Negombo

17 februari 2020 - Negombo, Sri Lanka

Vanmorgen waren we om acht uur wakker hoorden de andere gasten vertrekken was een groep van acht personen. We hebben ons gedoucht en dan gaan we voor het ontbijt. Er is voor twee gedekt we krijgen weer een heerlijke skrilankese omelet brood fruit etc. Dan gaan we naar de kamer even lezen en nog een bakje thee. Om half elf pakken we de fietsen moeten nog wat laatste dingen kopen we hebben nu de fietsen nog. Deze hebben we gisteren al verkocht met de afspraak dat we ze morgen afleveren. Onderweg hebben we nog wat foto's gemaakt van tempels , maar ook van een kerk. Hier gingen we door het hek deze stond open om een foto te maken er zitten wat dames op een bankje onder een partytent. Ik moet even bij hun zitten vinden ze fijn ik vertel dat we op de fiets door hun prachtige land fietsen. Ze vragen hoelang en waar we zijn geweest als ze vragen hoe oud of ik ben is de dame die Engels spreekt even oud als mij. Als we dan vertrekken zeg ik vriendelijk gedag dames zeggen zei no goodby vriend doet je weer goed. Onderweg nog wat water kopen een yoghurt en gaan we weer naar ons hotel. Lekker zwemmen en boek lezen het kan vandaag nog morgen hebben we geen zwembad meer bij het laatste plekje. Hebben wel een een sleutel van ons pension gekregen omdat we de enige gasten waren en geen personeel. Hier zijn we ook de enige gasten met 10 man personeel, beetje vreemd.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Klaas en Beitske:
    Goede thuisreis toegewenst hart.groet
  2. Keimpe en Berdien:
    17 februari 2020
    Wat een geweldige en kleurrijke ervaring zijn jullie rijker! Bedankt dat we mee mochten genieten. Een rustige en veilige vlucht gewenst. Wel thuis
  3. Evert en Hilly:
    17 februari 2020
    Wat zullen we de dagelijkse verslagjes van jullie missen, werkelijk prachtig.
    Goede reis terug.
  4. Ida Morssinkhof:
    17 februari 2020
    Fijne thuiskomst en goede reis.
    Tot 2021😳😳😳😳
  5. Henkie & marijke:
    18 februari 2020
    geniet dan vandaag nog maar extra...goede reis terug....groetjes ons.
  6. Douwe en Renie:
    18 februari 2020
    We hebben jullie elke dag gevolgd en genoten van jullie verhalen.
    We wensen jullie een goede reis en oant sjen.
  7. Henny:
    18 februari 2020
    Geen fiets en geen zwembad meer, dan toch maar naar huis! Goeie reis!
  8. Hein en Joukje:
    18 februari 2020
    Alfêst in noflike reis werom! Ik ha my fernuvere mei jim ferslagjes. Alle dagen in bytsje meifietse😂😂dat sil ik misse🤗
    Myn “meifyts” reiske wy leuk😀
    Dankewol en oant sjen!
  9. Jan en Jenny:
    18 februari 2020
    Goh wat gaat het snel om . weer heel wat gezien en beleefd. en wij hebben jullie gevolgd . goede reis . groetjes.
  10. Jelkje Kloosterman Pilot:
    18 februari 2020
    Ja dan sit it der wer op, it is altyd noflik om mei jim op reis te gean. Bedankt en goede reis werom. 💋😘
  11. Coba Wouda:
    20 februari 2020
    Wat een belevenissen, ik heb jullie met heel veel plezier en nieuwsgierigheid gevolgd. Een hele goede reis. Groetjes Bernard en Coba.