Dagje Negombo

16 februari 2020 - Negombo, Sri Lanka

We zaten in een mooi hotel, maar zonder tuin en uitzicht. Dus vanmorgen ontbijt en koffers gepakt naar nieuw onderkomen. Hadden we gisteren al even verkend en blijkt ook nog goedkoper dan huidige hotel. Om elf uur zitten we in ons nieuw onderkomen. Heeft een mooi groot zwembad dus daar liggen we om twaalf uur in. Tot twee uur uit gehouden dan douchen en op de fiets om een broodje. Dan naar het strand daar even ons lunch gegeten en wat gedronken. sMiddags weer heerlijk relaxen, bij ons hotel wordt het druk de kinderen en sommige ouders krijgen in het zwembad zwemles. De Skrilankeesjes hebben nog al wat kleren aan in het zwembad het is wel leuk om ze te zien zwemmen. Ook een paar foto's van de plaatselijke bussen, staan er goed gekleurd o Vijf uur tijd voor een biertje en dan leggen we een kaartje navolgend lekker eten. We zitten in een hotel waar nog een grote zaal bij is het wordt erg druk er is een verjaardagsfeestje. Wij mogen even om het hoekje kijken de ronde tafels zijn prachtig gedekt. We maken ons snel uit de voeten.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Hein en Joukje:
    16 februari 2020
    No sa meie se fan my hjir de bussen ek wol oppimpe, lekker fleurich😂😂
    Ik sjoch alle dagen wer út nei jim ferhaaltsjes, wat ha jim in protte leuks te fertellen.
    En moaie foto’s ek!!!