Dagje Negombo

14 februari 2020 - Negombo, Sri Lanka

Vanmorgen lekker ontbijtje dan nog een bakje thee en de tas weer inpakken. Als Ale buitenkomt staat er weer iemand bij de fietsen heeft wel belangstelling dus een proefrit gedaan mooie fiets maar te duur. Om half elf vertrekken we dan onderweg nog een mooie kerk gespot en een mooie tempel daar maak je natuurlijk een foto van. We zijn bij ons uitgezochte lijstje aan gekomen kamer bekijken en dan doen we dit. Maar het zwembad is wat klein en het is zit wat tussen de gebouwen in maar wel aan een toeristische straat. Na een douche een bakje koffie en dan naar het zwembad lekker even lezen en zwemmen. Dan is het inmiddels half twee tijd voor wat eten dus kleren aan en even broodjes ophalen. We hebben nog wat rond gefietst en voor morgen een andere locatie gevonden met een groot zwembad en een grote tuin dus daar gaan we morgen heen. Het eten op onze kamer genuttigd met wat thee. Dan gaat Ale even naar de kapper als hij terug komt ga ik ook naar de kapper even de puntjes eraf. Dan is het tijd voor kaarten en een biertje. sAvonds heerlijk gegeten ze hadden het restaurant mooi versierd voor valentijn. Ook heb ik vandaag een valentijn bloemenkettingen gekregen 😁