Dagje Hanoi

12 februari 2019 - Hanoi, Vietnam

Vanmorgen lux ontbijt in hotel, daarna de stad in, eerst even een kapper zoeken voor Ale. Dat valt tegen, de dames kappers willen geen heren knippen en herenkappers zijn we niet tegengekomen. Dan maar een bakje ijskoffie, heerlijk. Terug naar ons hotel even een steegje ingelopen, waar komt dat uit, natuurlijk bij de kapper, 100 mtr bij hotel vandaan. Haar knippen, scheren, haar wassen ( van wat over is ) met de föhn nog even droog blazen en klaar. Daarna een park bezocht, het zijn echte kunstenaars met de heggenschaar, zie foto's. Als we uit het park gaan wil Jelkje nog even op de foto met de bloemencorso 2019. Maar er zijn verschillende dames die dan ook graag even met Jelkje op de foto willen. Daarna biertje gedronken, kaartje gelegd. Dan hapje eten en bijna niks te vinden, we eindigen in een Vietnamees restaurant wat rijst pannenkoek heeft met daarin naar keuze vis of varken. Jelkje hoeft beide niet dus krijgt alleen rijst pannenkoek. Morgenochtend maar weer een goed ontbijt.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje.

1. Haije:
    12 februari 2019
    Ze zijn daar lekker creatief. Jullie trouwens ook, gezien de foto's. Veel succes verder.