Weer veilig thuis

15 februari 2024 - Kollumerzwaag, Nederland

Vanmorgen de wekker gezet  op 5 uur, snel een ontbijt uit de koelkast, douchen en om half zes staat de taxi voor. Drie kwartier rijden naar het vliegveld van Phuket, en daar was het best druk. In totaal 2 uur en een kwartier in de rij gestaan voor inchecken, douane, veiligheid, dan in het vliegtuig en binnen 5 minuten zijn we in de lucht, dus alles net op tijd. Dan overstap Abu Dhabi, we hebben 1,5 uur tijd, maar ook hier een stuk wandelen en door de douane dus zijn we hier ook een uur bezig bij de gate gelijk doorlopen het vliegtuig in we zitten nog maar net of we gaan de lucht al in. Dan aankomst Schiphol, we zitten achterin het toestel, dus als laatste eruit, half uur gewandeld naar de bagage ontvangst, wat rolt er als eerste van de band, onze koffers. Snel naar het loket van de NS  voor twee kaartjes Buitenpost, als jullie snel zijn, over 5 minuten gaat de sneltrein, gehaald dus. In Groningen nog even overstappen in Buitenpost stond Hettie ons al op te wachten, en dan zijn we weer veilig  thuis.

Groetjes en liefs Ale en Jelkje

1. Janke Bosgra:
    16 februari 2024
    Fijn dat jullie weer thuis zijn, was zo te lezen een mooie welverdiende vakantie. Groetjes Louw en Janke
  2. Elly Sijtsma:
    En nu lekker nagenieten
  3. Wietske:
    Welkom thuis 🏡
  4. Japke:
    16 februari 2024
    Fijn dot jimme wer thús binne , oant gauw.
  5. Rigt:
    16 februari 2024
    Wolkom thús allebeide, en no mar even nei genietsje fan dizze moaie en bysûndere reis!!
    Rigt en Melle.
  6. Eppie en Tity Klaver:
    Welkom thuis
  7. Henny:
    Wolkom thûs!
  8. Jelkje Kloosterman Pilot:
    16 februari 2024
    Wol wat rap rap de lêste dei. Oant sjen.
  9. Klaas en Beitske:
    16 februari 2024
    Fijn weer thuis,en na een prachtige vakantie weer ontdekken, wat is het hier mooi!!!!!
  10. Japke:
    16 februari 2024
    Bedankt voor de mooie verhalen en mooie foto’s.
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
  11. Douwe en Renie:
    16 februari 2024
    Wat hebben jullie weer een mooie wel verdiende vakantie gehad. Ook bijzonder dat we dagelijks van jullie avonturen mochten genieten. Maar bovenal mooi dat jullie weer gezond en wel thuis zijn. Oant sjen.
  12. Libbe en riekje:
    17 februari 2024
    Wot in prachtige reis ha jimme makke en wat mooi at jimme in goeie reis hoan ha. Welkom thuis en oan 't sjin.
  13. Enny:
    18 februari 2024
    Wolkom Thús yn’t Heitelân
    Dank foar alles om meitemeitsjen
    Wie pràchtig
    Groetnis Johannes en Enny 🍀